fredag 16 maj 2008

tack chloe vilken rolig kväll!!!!

Chloe, vilken kväll vi hade på tapas stället igår, ja du det var skönt med sovmorgon idag, regnet smattrade mot rutan här på söder när jag vaknade i morse, så jag sov vidare en stund innan jag gick upp, tog en kopp kaffe, ett glas methodraine slim (måste ju slipa lite på sommar formen , soon semester frun!!!!)du får avlägga rapport om det är något jag ska inhandla till dig i Palma, finns ju en hel del shopping av värde där!!! Jag skrattar ihjäl mig ang ingifta släktingar hahaha du förstår nog vad jag menar... Megan har idag dessa planer: 1. gå ut och handla lite mat
2. fixa lite i lägenheten 3. åka och jobba ca 4 tim, så skönt om alla dagar var så korta med full betald lön , JA TACK drömma kan man ju alltid. 4. Packa inför helgens begivenheter, ska ju iväg söderut över helgen, gud så skönt med lite miljöombyte igen, man är ju en fri själ som behöver omväxling fr tillvarons rutiner. Vi ska nog troligen till köpenhamn över dagen imorg lördag om vi orkar.
Chloe hoppas du har en kanon dag på jobb, nu ska jag gå ut en sväng , har min filippa k blus idag, den är så vårig och fin med sina rosa ränder!!! puss kram Megan

Inga kommentarer: