fredag 16 maj 2008

Härligt avkopplande fredagsmorgon!

Hej igen, nu har jag varit ut på en liten promenad och inhandlat lite ätbart, har precis ätit en sallad m fetaost och fullkornspasta, mumsigt värre, det är verkligen så skönt att ha några timmar för sig sjäv så här på förmiddagen innan jobbet. Jag ska försöka hinna packa lite också, men det går snabbt, jag behöver inte ha så mkt med mig eftersom jag inte har tänkt checka in något bagage förutom hand bagaget. Vid detta laget är jag ju en mycket van resenär, jag älskar att resa, det ligger i blodet på mig tror jag, har alltid varit sådan så länge jag kan minnas, det är nånting med den där frihetskänslan att komma iväg, att vara på väg!!! Chloe vi måste åka på vår weekend resa så fort vi har råd och möjlighet, vi har ju pratat om detta så länge, tänk att vi känt varandra i snart 12 år det är ju nästan overkligt... Nu spelas Leona Lewis på radion, jag tycker hon är helt fantastiskt bra! Ska nog ta en promenad till jobbet idag, hoppas jag slipper regnet, nu är det i alla fall uppehåll. Nu ska jag fixa lite här hemma vi hörs senare

kram Megan

Inga kommentarer: