fredag 16 maj 2008

Chloe är här igen mätt & belåten!

Jaha, då har man ätit lunch också, var ut till Fältöversten och handlade en kalkon- och fullkornspastasallad, känner av en bakishunger idag så jag köpte även en keso och bröd. Allt slank ner med en väldig fart ska jag säga dig.

Fredags- och helgplanerna ser väl ut så här ungefär!

- fredag efter jobbet: promenad, hem och äta något, sen gym. Har kommit av mig med träningen nu när jag är inne i kris och separation. Men nu är det dags att komma igång igen! Kanske lax till middag med mannen (dagarna med honom är för övrigt räknade!!)

- på lördag ska jag sova ut, träna och sen promenera hem till dig Megan för att fixa lite i din lägenhet, ska även vara där ett tag för att hämta kraft, dra änglakort mm. Sen promenad hemåt, blir nog lite vin där på kvällen misstänker jag, inte helt fel!!

- söndagen präglas av en viss förort, ska hem till mamma och pappa, hoppas att det blir kul. Ett gymbesök ska klämmas in också, formen inför sommaren kommer så smått! En bikini ska för övrigt inköpas vid tillfälle!



Måste bara lägga in denna bild, mitt fina chanelhalsband som väcker så mycket åsikter och blickar kastas mot det i tid och otid! Provokation har fått en ny innebörd!

Megan, jag var inne på H&M på lunchen och såg en sån fin solklänning där för endast 98:-, ska prova en sån när lönen kommit om en vecka! Så här ser den ut http://shop.hm.com/se/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_OVR_KLA Det är klänningen längst till höger! Fanns även i ärtgrönt i butiken, en av mina favoritfärger som du vet! Nu ska jag jobba lite, hörs senare. Puss & kram Chloe.

Inga kommentarer: