fredag 23 maj 2008

Megan säger God morgon!

Godmorgon Chloe och alla andra !

Megan vaknade precis och sitter nu med en kopp kaffe och slim drinken och förbereder inför fredagen. Har sovit ganska bra i natt, många tankar far runt, du vet vad jag menar Chloe.
Ja som sagt idag är det fredag och det innebär som vanligt power walk till jobbet med musik i lurarna, det är världens bästa terapi och fettförbränning, jag längtar verkligen efter dessa promenader varje morgon. Sen när man kommer fram till jobb är man pigg och redo för en ny arbetsdag. Chloe, vad kul vi hade när vi uppdaterade bloggen hahaha, jag tycker vi åstadkom ett mycket bra arbete och dina bilder på outfits och annat är så sobra och bra, jag ska också så småningom lägga in bilder. I dag är det 17 dagar tills en blond person 30 plus och hennes karl åker till Mallorca, ska bli så fantastiskt skönt med semester, vi ska i vanlig ordning för tredje året i rad bo på samma hotell, det är så bra där, utmärkt service, jättebra mat, pooler , närhet till stranden och närheten till underbara staden Palma. Frun vi måste åka dit tillsammans nångång, kanske en weekend i Palma m shopping och annat. Det vore så kul tänk vilken succe, två blondiner som far fram där ha ha. Nästa vecka ska jag börja planera vad jag behöver inköpa inför semestern, här är en liten lista på vad:

1. Prio ett är en ny bikini, antingen mönstrad a la Missoni eller helt enfärgad i någon röd nyans, känner för färg, inte svart.

2.Bra solkrämer, det blir troligen från Lavera, som doftar underbart och är helt naturliga, fria fr mineraloljor.

3. Kanske en till enkel sommarklänning i bomull att ha dagtid, kvällstid kommer ju den svarta från Nolita att användas en hel del.

Nu är kl 8 och jag ska hoppa in i duschen och förbereda klädval och sedan promenera till jobbet i vårsolen, imorgon är det Lördag vilket innebär att vi ska ses Chloe, så kul, blir troligen besök i någon vacker internationell bar med utomlands atmosfär haha, så kul vi hörs senare under dagen Chloe, ha en fantastisk dag på jobb du sobra varelse av idag.

Puss kram Megan

Inga kommentarer: