onsdag 21 maj 2008

Dagens positiva händelser!

Hello Megan och andra nyfikna läsare!

Känner mig mycket positiv idag i största allmänhet och några av anledningarna är:

- Vi ska ses idag och det kommer självklart först på min lista!
- Jag har fått ok från banken ang. lånelöfte, hurra! (och lika så föredettingen)
- Ska äta mina jättegoda avokado- och tomatmackor till lunch
- Min outfit känns super!
- Har bokat in fotografering av lägenheten den 8 juli, spännande!
- Har redan provocerat några idag, både ute när jag promenerade till jobbet och även här på jobbet!

Ja det var ju en hel del att känna positiva känslor för!

Idag satt jag på ett möte med lite olika folk, bland annat min beundrare, jag du vet ju Megan, jag kan ej nämna hans namn här i bloggen. Sen var det även annat folk med, varav en kvinna fick en sådan hostattack och det äckliga i detta var att en stank av gammal sprit kom ur henne under hostattackerna. Sånt äcklar mig nåt enormt! Sjukt att skriva om det här kanske, men detta är ju ett forum där man skriver om vad som faller en in och som känns aktuellt på något sätt!

Många ämnen far genom mitt huvud, speciellt nu när jag står i begrepp att separera. En grej som jag inte kommer att sakna är föredettingens två brorsbarn. Jag känner en enorm lättnad över att jag inte behöver vara med och passa dem mer, för är det något som jag inte tycker om så är det just det, hålla på passa dem, visst de är söta men jag har inte bett om att få passa barn! Jag kommer kanske inte ens att träffa dem något mer och det har jag bara positiva känslor inför.

Det är lite kul på jobbet t.ex, folk vet ju att jag är 30+ och de väntar väl på att magen ska växa på mig, jag är den enda i min generation på jobbet som inte har barn eller är gravid. Oj oj oj, vet att folk kommer att tycka att det är hemskt att jag ska bli singel med tanke på att då blir det inga barn nu och det tror de att jag längtar efter... suck! Har aldrig känt en sån frihet som jag känner nu inför framtiden, åh så bra det känns! Min själ får ro (nej jag ska inte dö, bara få ett alldeles eget liv!) och det behövs!

Nu till något lättsammare! Längtar tills du och jag reser nånstans Megan, kanske Skåne eller Köpenhamn, kryssning eller nåt annat! Finns så mycket att glädjas åt, det ska man aldrig glömma! Ja du Megan, vi ses senare idag när jag kommer förbi ditt jobb!
Kram från Chloe

Ps. Är det någon anonym där ute som läser så kommentera gärna ;-).

Inga kommentarer: