tisdag 27 maj 2008

Sol, sol, sol!

Kära Megan och alla läsare! Härlig dag idag, var ett tag sen jag skrev här så nu är det dags!
Min dag började väldigt bra idag. Klockan 6.15 satte klockan igång och 6.30 lämnade jag hemmet för en timmes powerwalk i underbara Hagaparken. Fick bra energi av det och åt min vanliga grötfrukost och gjorde mig i ordning och sen tog jag för ovanlighetens skull bussen till jobbet, brukar ju alltid promenera dit annars.
Dagens höjdpunkt blir dock vår träff ikväll Megan, det ser jag fram emot väldigt mycket! Kul att vi har liknande outfits idag, det förhöjer ju stämningen ytterligare. Funderar på att köpa en Lavera brun utan sol av dig idag Megan, om ni har fått in sådana. Det går alltid åt som du vet!

Snart är det lunch och då ska jag och en kollega här på jobbet äta ute på terrassen i solen och även bättra på solbrännan! Idag äter jag hemlagat; kyckling, matvete, hummus, yoghurt med spiskummin samt grönsaker till lunch. Det är en av mina favoriter!

Vi ses lite senare, kram Chloe

Inga kommentarer: