torsdag 22 maj 2008

En bra dag idag (och en bra kväll igår)!

Ja, så känns det faktiskt! Var oerhört trött i morse, kan ha berott på vinet igår, vad vet jag! Tog mig upp strax efter 7 och pinnade iväg till jobbet med full fart. I vanlig ordning stod det vid busshållplatsen mittemot Östra station några grå förskrämda möss och stirrade på mig i min framfart med solglasögon på och Guessväska på axeln. Lika kul varje gång!

Så vad bärs idag då? Jo, två detaljstudier kan jag bjuda er på idag nämligen följande:

Min fantastiska fjärilsring från Pilgrim. Den är somrig och fin och tilltalar mig då jag älskar fjärilar!

En knalligt rosa kofta över svart klänning. En av mina favoritoutfits denna årstid!

Megan, jag tycker att vår utveckling av bloggen går framåt, och det vi pratade om igår om att skaffa sponsorer/annonsörer låter som en lysande idé! Detta bör vi kolla upp , och se hur snart vi kan få in annonserna i bloggen. En bra start är ju de länkar till olika modehus etc. somvi la ut igår.Vilken lyckad kväll vi hade i går för övrigt, vi pratade om många interssanta ämnen och djupanalyserade detta med separation och konsekvenser kring en sådan. Åhhh jag vill ha en lägenhet nu, men jag måste ge mig till tåls, det kommer ju en dag då jag sätter nyckeln i en egen lägenhet i Stockholms innerstad, vilken dag det kommer att vara! Att inreda den är också något jag ser fram emot!

Idag ska jag träffa min lite äldre väninna L, ska bli kul. Vi har alltid mycket att prata om och är ganska lika i många åsikter.

Hoppas din dag är bra Megan, för här hos Chloe är det alla tiders! Och så hoppas jag att besöket hos din väninna idag går bra, jag skickar energi i detta nu.

Puss & kram Chloe


Inga kommentarer: