lördag 17 maj 2008

Lördag!

Så skönt med lördag och att ha fått sova ut. Karln ligger och sover fortfarande, skönt att blogga fred! Vad händer idag då, jo powerwalk i Hagaparken och gymbesök står på schemat. Formen finslipas inför sommaren haha! Sen ska jag gå på stan iförd något snyggt, kanske den rosa klänningen i kombination med jeans.

Har tänkt mycket på detta med egen lägenhet och hur rätt det känns! Inredning och annat och det som vi pratade om Megan, att man har rosenkvarts och annat framme, kan vara tarotkort och annat som ger kraft. Undrar så var jag kommer att bo, men jag har en stark känsla av att det blir Vasastan, gärna S:t Eriksplan, det finns så mycket bra energier där. Färgen som jag känner kommer att prägla min framtida lägenhet är rosa, vitt och buteljgrönt, färger som ger positiv energi. Måste be pappa att kolla energierna i den lägenhet jag flyttar till.

Kära Megan, som vi pratade om på tapasrestaurangen så kommer här dagens 5 frågor att besvara om allt och ingenting:

1. Vad är det bästa som har hänt dig idag?
2. Vilken är din favoritprodukt för håret?
3. Vilka ringar bär du idag?
4. Favoritlåt just nu?
5. Om du fick 10.000 kr, vad var det första du skulle köpa då?

Chloe svarar såhär:

1. Vad är det bästa som har hänt dig idag?
- Att jag sitter här och bloggar i detta nu!

2. Vilken är din favoritprodukt för håret?
- Silkesdroppar från Tecni art, Loreal, gör underverk för den blonda manen!!!

3. Vilka ringar bär du idag?
- Inga än så länge, men det blir nog guldring med pärla på vänster hand och kanske Pilgrimring med svart onyx på höger.

4. Favoritlåt just nu?
- Den där låten som vi sjöng härom kvällen med Eskobar och Heather Nova, Someone New. Åh så bra!!

5. Om du fick 10.000 kr, vad var det första du skulle köpa då?
- En resa till Miami! Vill ha sol och värme nuuuu tack!

Hur gick flygresan och annat förresten, hoppas att du inte behövde stressa och bli svettig, det är ju hemskt när det blir så. Idag ska jag ta långpromenad och då självklart gå upp till katterna för omskötsel och krafthämtning. Vad kul med tidningar, det är något väldigt uppjagande med alla dessa tidningar, man får liksom aldrig nog!
Angående vår träff nästa vecka, så skulle onsdag passa perfekt! Torsdag ska jag träffa en kompis, du vet L, men inte hon som skiljt sig utan hon kvinnan i 60-årsåldern som jag jobbade med för många år sen, hon som har ett ungt sinne! Hoppas onsdag passar dig Megan! Vi kanske kan vara hos dig och fixa med bloggen och så, lägga in bilder till exempel.

Ha en underbar dag där i södern och hälsa din karl! Hörs på sms:en senare!
Puss & kram Chloe.

Inga kommentarer: