fredag 16 maj 2008

Megan firar att helgen är här!!!

Ääääääntligen , som Gert Fylking säger, är det helg, precis hällt upp det första glaset vin här hemma, jobbade ju bara halv dag idag underbart!!! Imorg flyger man söderut, känns härligt. Måste packa o fixa lite, men det är ju hockey ikväll, faktiskt en av de få sporter jag gillar att kolla när det är stora mästerskap, ikväll Sverige-Kanada. Jag tippar det blir 2-1 till Kanada. Tyvärr Sverige, det blir tufft för er ikväll, synd vi inte fick möta Norge , då hade man inte behövt vara orolig hi hi... Chloe hoppas din dag varit bra, du är så stark du fixar detta, inga problem . Jag vet att man växer av kriser, inget snack om saken. Förresten klänningen från HM var jättesöt, enkel och fin, det kommer att bli en succe när denna bärs av sin ägarinna!! Själv är jag så glad för mina två sommarklänningar, perfekt en svart o en rosa, kan inte bli bättre. Den från Nolita är ju en riktig klassiker att ha i garderoben, the little black dress... Vi hörs senare hoppas du har en så trevlig kväll du kan med exet, och du tack snälla för hjälpen , du har räddat mig många gånger. vi hörs puss kram Megan

Inga kommentarer: