måndag 19 maj 2008

Dagens utmaning Chloe och Megan A-Ö!

Lär känna oss bättre! Jag, Chloe, presenterar mig nu från A-Ö:

A - Andlig! Bär alltid med mig ett par kristaller och kan se och känna saker från andra sidan.

B - Blond, vad annars!? Blondes have more fun, right Megan?

C - C får stå för Chloe, mitt namn som jag alltid har varit väldigt nöjd med!

D - D-vitamintillskott äter jag varje dag!

E - Ensam är en boendeform som jag ser fram emot senare i år

F - Frisyren varieras, stundom utsläppt, stundom i slarvig knut eller något annat!

G - Guess är mitt favoritmärke på jeans, smycken och väskor. Besöker gärna Guess-butiken på Birger Jarlsgatan!

H - Hudvård är en intressant bit, använder en hudvårdsserie från Biotherm som jag är mycket nöjd med.

I - Internationell är jag till min person, tvekar aldrig när en resa står för dörren!

J - Jantelagen är något som jag inte är anhängare av, bort med den för den skapar bara osäkerhet och dåligt självförtroende.

K - Korall är en färg som jag ska köpa nagellack i, och applicera när solbrännan tagit sig!

L - Långa promenader, ja tack, gärna ensam med mp3 i öronen iförd någon snygg powerwalk-outfit!

M - Mode!!! Säger inget mer...

N - Nytt liv, det ska jag skapa mig när jag äntligen får rå om min alldeles egna lägenhet! (märks det att jag har en lätt fixering vid flytt, frihet och egen lägenhet!!?)

O - Ordning vill jag ha, älskar att organisera mina garderober och byrålådor. Allt ska vara lätt att hitta på morgonen när man har bråttom och ska hitta rätt outfit för dagen!

P - Pengar. Pengar kan man inte få nog av, de går åt varje dag men kommer bara in på kontot en gång i månaden. Varför är det så???

Q - Det var en svår bokstav, den hoppar jag över!

R - Rabiat, det kan jag bli i många situationer: när jag inte vet vad jag ska ha på mig, när datorn krånglar, när andra människor krånglar, när jag hör barn skrika (fyyyy fan) och när jag är hungrig och uppretad!

S - Smycken, det är mitt liv! Accessoarer i stort är en stor passion. Ett av mina motton är att man inte kan få nog med smycken, sjalar, väskor och skor. Den som inte håller med kan lämna vår blogg nu tack!

T - Träningen har jag kommit igång med igen, tränar några gånger i veckan på Nautilus, kondition och styrka. Beach 2008 närmar ju sig.

U - Ute tycker jag om att vara, både utomhus och ute på lokal!

V - Vin, ja tack! Helst vitt men ett glas rosé tackar jag heller inte nej till! Finns inget bättre än att sitta med dig Megan och dricka vin, äta något gott, prata och kolla på folk samt provocera vid behov. Mer vin till folket!

X - X och Y och såna där hemska saker som man höll på med i matten och inte fattade mycket av. Usch. Har aldrig haft nytta av det i livet. Helt onödigt att lära sig, haha!

Y - Ymnigt med skönhetsprodukter finns i mina badrumsskåp. Det blir bara mer och mer och det blir också bara roligare och roligare!

Z - Zzzzzz, sova, gärna ostört utan någon väckarklocka som ringer. Är ingen morgonmänniska...

Å - Ångest får jag av: förorter, barn och gråa möss... say no more!

Ä - Älskar allt som gör livet mer positivt, det kan vara allt från en underbar vän som du Megan till en ny ögonskugga! Ja du vet vad jag menar! :-)

Ö - Önskelista: överst på min önskelista står ett nytt liv, att må bra, att ha bra relationer och en alldeles egen lägenhet!

Inga kommentarer: