lördag 24 maj 2008

Livet är skönt!

Lördag och jag har suttit på soliga balkongen och fixat lite solbränna till kvällen! Kära läsare, idag är det barhäng i sobra miljöer, inga sunkbarer för Megan och mig, det är ju inte precis vår grej om man säger så! Sitter och äter på ett äpple fortfarande iförd rosa bikini. Snart ska jag ta på mig träningskläderna och bege mig ut på en timmes powerwalk i solen och då iförd solglasögon och mp3. Tycker om att känna mig anonym när jag powerwalkar i full fart! Sen hem, äta och duscha, måla naglarna, kanske sitta i vasaparken en stund och sen blir det klädval och annat fixande inför kvällen. Megan vad kul det ska bli!

I natt drömde jag att jag var i tvättstugan i mitt framtida boende, efter separationen. Minns att i drömmen fanns det en trappa ner och när jag kikade ner där så kunde jag skönja en gata, butiker, skyltar mm och jag kunde då se att detta var i trakterna kring St. Eriksplan där jag allra helst vill bo! Hoppas att det var en sanndröm!

Kram Chloe

Inga kommentarer: