lördag 17 maj 2008

Megan är i underbara Skåne!

Hallo!
Nu är jag i Södern igen, gick upp tidigt vid 06.30 och drack kaffe och morgondrinken Methodraine Slim igen, så pigg man blir och den är riktigt god, smakar körsbärssaft, du borde prova den Chloe. Jag jobbar ju på att tappa en del kg nu inför sommaren och det går riktigt bra, har börjat känna i kroppen att det verkligen är på väg åt rätt håll, det börjar synas i ansiktet på mig säger dom som ej sett mig på ett tag, har gått ner tre kg nu på ca tre veckor, jättenöjd!!!! Flyget gick 09.45 från Arlanda så jag tog flygbussens strax efter åtta så då var jag i god tid, det är skönt att slippa stressa, jag brukar ju annars vara så sen att jag får springa med andan i halsen genom tullar och annat, så idag gick det ovanligt smidigt, planering är ledordet!!
När jag kom till Sturup flygplats kom min kärlek och hämtade mig med bilen, sen åkte vi in till stan och åt jätte god kina buffe-lunch precis vid lilla torg, vi satt ute på innergården och åt jättemysigt! Det var soligt och fint när jag kom hit, vilken kontrast för i Sthlm var det mulet och regn i morse. Det är så otroligt skönt att vara här, min själ trivs här och jag kopplar av.
Chloe, det är ju jättebra för dig det här med egen lägenhet, du kommer att känna en sån kraft av detta att ha ngt eget och det är ju så kul med inredning och annat, jag känner på mig att det kommer att bli i närheten av birkastan, du vet där vi var och kollade förra helgen, vilken fantastisk port det huset hade, helt otroligt. Gud vad skönt med lördag, ikväll ska vi gå ut och äta något gott , har ej bestämt ännu riktigt var, men det kan bli Koi eller La Roche , den sistnämnda är vårt tapas stamställe och man får en kanon bra service där, det gillar jag. Chloe nu ska jag besvara dina fem frågor, jättekul!

Megans svar:
1.Vad är det bästa som hänt dig idag?
-Helt klart när min kärlek hämtade mig från flyget, och att få komma till Skåne, lycklig!

2.Vilken är din favoritprodukt för håret?

- Tints of Nature hårfärg nr 10 XL , den bästa hårfärg jag provat, utan ammoniak och kemikalier och så enkel att använda, sen gillar jag Laveras inpackning med ros eller mango, doftar underbart och gör underverk med blondin manen ha ha

3.Vilka ringar bär du idag?

- Som alla dagar mitt absoluta favoritsmycke, en ring av Efva Attling med texten kärlek som jag fått av min kärlek. Den har även vackra briljanter och så är den i vitt guld.

4. Favoritlåt just nu?

- Takida med Curly Sue, den är så sjuuuukt bra

5.Om du fick 10.000 kr , vad var det första du skulle köpa då?

- Helt klart en lyxweekend till Italien eller till Palma, för övrigt ska jag ju dit snart, häärligt

Chloe nu ska jag läsa senaste nr av topp hälsa, finns alltid något att uppdatera sig med där. Vi hörs senare, hoppas du får en bra kväll, vi får boka in ett besök i Sheraton hotellbar och ta ett glas vin så fort lönen kommer. Vad kul vi hade där sist, det är något kontinentalt över hotellbarer, lite som att vara utomlands, underbart, passar dig och mig perfekt.

KRAMAR FRÅN MEGAN I SKÅNE

Inga kommentarer: