fredag 23 maj 2008

Fredag och helgen inom räckhåll!

Chloe här denna härliga fredag! Hoppas ni läsare mår lika bra som jag denna dag!
Kära Megan och kära läsare, denna helg har mycket att bjuda på och jag känner att det ligger många roliga händelser i luften! Vad händer då idag i Chloes liv?
- Jobba jobba jobba, dock är det ett 50-årsfirande här idag så kl 14 blir det tårta, inte mig emot!
- Går kl 16 idag, ska göra lite ärenden, bl.a lämna in mina favoritjeans (de är givetvis från Guess) på lagning och kolla bikini
- Gym ikväll och rekreation inför helgen, dvs nagelfix, ansiktsmask mm.
- Sova ut på lördag!

Jag hoppas att du känner dig bättre idag ang. ja du vet vad. Som jag skrev till dig igår så har jag en stark känsla av att det kommer att bli bra igen även om det kanske tar lite tid. Var inte orolig Megan, tänk på kraften du ger och att den kommer till nytta!

Megan, i morgon ska det bli jättekul, internationella barer ska besökas som du skrev, och ett fantastiskt och dekadent leverna ska föras under hela kvällen. Kära läsare, med tanke på min och Megans diskretion, kan vi inte på förhand avslöja vart vi ska gå imorgon. Däremot kommer vi att uppdatera bloggen och visa bilder efteråt. Ett kärt "besvär" i detta är val av outfits. Det är inte lätt ska jag säga dig. Det enda jag vet säkert är att kjol och pumps kommer att vara involverade, samt en kuvertväska. Men sen då? Topp, ev. kofta, smycken, hår etc, det blir något att ta tag i kanske redan ikväll om kraft finns. Har lite av en vision om att midjan ska framhävas, men mer vet jag inte!

Fick liten rapport av föredettningen. Hans häxa till mamma tycker att det är sååååå konstigt att jag och han inte är osams, för det ska man vara om man ska separera säger hon. Föredettingen var ju hos sina föräldrar på middag igår, jag rapporterar mer om det i morgon...

Over & out, puss & kram Chloe

Inga kommentarer: