måndag 19 maj 2008

Megan är hemma igen!

Hej!

Nu är Megan i Sthlm igen efter en underbar helg i Skåne. Jag har bara njutit av livet och haft det bra som jag alltid har när jag är i Skåne . Vi har varit ute och ätit gott, druckit vin, solat, igår var vi på en dagsutflykt till Helsingborg, det var trevligt men jag tycker att Malmö är en mkt mer kontinental stad och framförallt större. Jag är trots mitt ursprung ( norrlänning) en riktig storstads människa som trivs som fisken i vattnet när det är puls, människor och saker att göra och se. Det börjar krypa i min kropp om det är för lite stimulans... Chloe, vad skönt att allt gått bra i helgen, tack än en gång för hjälpen, jag uppskattar det så mycket, Chloe vad kul med din utmaning a-ö tänkte att jag nu ska anta den:

Megans A-Ö:

A- Andlighet betyder mycket för mig, stenar och annat som ger kraft, Chloe vi är så lika varann!

B- Bantat har jag gjort mycket i mitt liv, men nu har jag en balans i det!

C- Chips är min stora last, gud vad onyttigt men sååååå gott och Chloe är min helt underbara vän som betyder så mycket för mig


D- Djur är det bästa jag vet, älskar dom! Har alltid haft djur och skulle aldrig kunna leva utan.

E- Envis som synden är jag !

F- Fåfäng är jag, och har alltid varit !

G- Gifta mig någon gång vill jag göra!Av kärlek inte av praktiska skäl ha ha

H- Hälsa är något jag är intresserad av och jobbar med

I- Italien är ett land jag vill se mer av i mina dagar, konsten, kulturen, design...

J-Jag är stark , starkare än jag nånsin trott

K- Kärleken övervinner allt

L-Lycklig är jag, jättelycklig!

M-Mulberry är mitt favoritmärke på väskor, så fina och underbara skapelser

N- Norrlänning är jag!

O-Odd Molly är ett designmärke jag älskar på kläder!

P-Pinsamma situationer har jag varit med om många ggr i mitt liv ha ha ha say no more...

Q-Quatar är inte ett land jag planerat resa till

R-Roligt vill jag ha alla mina dagar !





S- Smycken är min stora passion i livet, ääääälskar pärlor, äkta stenar, DIAMANTER ja tack, jag dras till allt som glimmar ha ha

T- Tandläkare har varit ett drömyrke för mig, nu blev det inte så men jag kan fortfarande känna mig intresserad av det

U-Undrar var jag fanns innan jag föddes....

V-Väskor är en annan stor passion jag har

W-Whiskas heter en av mina underbara katter som jag älskar

X- Oj vad svårt kommer ej på ngt här...

Y-Ytliga människor är det värsta jag vet, jag är allergisk mot ytlighet

Z-ZZZZNARKAR ibland

Å-Ångrar sig gör jag sällan, finns ingen anledning att slösa kraft på det förgångna

Ä-Älskar livet!

Ö- Önskar mig och alla mina nära ett lyckligt, friskt liv


Nu ska jag sova, Chloe vi hörs imorgon, hoppas det blir bra väder, jag ska i vanlig ordning power walka till jobbet!!

Sov gott puss kram Megan

Inga kommentarer: