söndag 25 maj 2008

Lördagkvällens begivenheter i ord och bild!

Megan, jag vill inleda detta inlägg med att tacka dig för igår, det var så kul att det inte kan beskrivas i ord!

Här ser man en del av den sobra hotellbarmiljö som vi vistades i igår. Ett av våra stamställen!

Den vackra Attling-ringen med briljanter som pryder Megans finger:

Vackra väskor förgyller vardagen, här ovan syns Chloes väskval för kvällen! Inga kopior här inte!

Megan bar även ett armband från Good Kharma, inköpt på Factory i Malmö. Ett bra smyckesval för kvällen, Megan!

Ja du Megan, vilken kväll vi hade och tänk så många män som uppvaktade oss med sin närvaro! Det var inte en, ej heller två, utan hela fem män som flockades runt bordet där vi satt med varsit glas utsökt vin. Dock fick vi skaka av oss den mest envisa mannen när vi skulle gå vidare till en annan hotellbar, snacka om att vara envis, han verkade inte kunna ta ett nej den mannen! Men det var inga problem, efter att ha stått gömda på damrummet en stund, var den ihärdige mannen borta och vi kunde gå vidare. Puh!

Megan, jag hoppas verkligen att du mår bättre nu! Jag har varit lite seg idag men det har inte gjort något tycker jag, har solat i gräset idag i min nya Puccibikini, en given succé bland övriga solbadare! Snart ska jag fixa lite sen lunch, blir nog en GI-vänlig tonfisksallad med lite dinkelpasta och massor av grönsaker, sen ska jag gå och handla förnödenheter inför veckan och sen ska jag (och kanske även föredettingen) ta en långpromenad. Blir en slapp dag idag klädmässigt, sitter nu i ärtgrön tunika och med slarvig knut i håret, men sen blir det nog tajts och någon sommarklänning samt mina ständiga följeslagare Guessväskan och solglasögonen. Inget går upp mot att gå på stan iklädd något casual chic med det blonda hårsvallet utsläppt, solglasögon på och känna solen och vinden genom håret. Det är en skön söndag det!

Puss & kram Chloe



Inga kommentarer: