fredag 23 maj 2008

Listdags

JAG ÄR:
Blyg: Nej
Smart: Ja
Långsam: Nej
Stressad: Sällan
Tålmodig: Nej...
Djup: Ibland
Öppen: Ja
Ärlig: Ja
Positiv: Ja!!!
Rolig: Ja, det tycker jag!
Ansvarsfull: Ja
JAG HAR
Svikit en kompis: Nej
Förlorat en bästa vän: Nej
Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Sovit med en killkompis: Ja
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: Ja
Slagit en kompis: Nej
En kompis som vet allt: Megan
Berättat hemligheter: Ja
JAG HAR
Blivit sårad: Nja
Haft stadigt förhållande: Ja
Krossat någons hjärta: Inte vad jag vet...
Gett någon ditt hjärta: Ja
"Playat" någon: Ja
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej
Varit otrogen: Nej
FAVORIT:
Låt just nu: "Pocket full of sunshine" med Natasha Bedingfield
Pryl: Handväskan
Film: ErinBrockovich
Bok: Denise Rudbergs böcker
Lärare i skolan: Minns inte
Plats: New York och min framtida egna lägenhet!
Frukt: Granny Smith-äpple
Dricka: Vatten, vitt vin
Har på mej: Jeans, gympasko, ärtgrön topp, svart kofta
JAG HAR
Opererat mig: Ja
Cyklat omkull: Vet ej, men det har jag nog som barn
Sjungit i duschen: Oh ja
Hoppat bungyjump: Nej fy fan!
Fobi för något: Spindlar, ballonger, höjder
Sett någon dö: Nej
Varit på begravning: Ja
Sagt att jag hatar någon: Nej
LIVET:
Svart eller vitt: Vitt
Skriva eller tala: Både och, men mest tala
Öl eller cider: Om jag måste välja så blir det cider, öl är trashigt haha!
Nagelbitare: Nej!!
Mobil eller ipod: Mobil plus min rosa mp3
Snygg eller charmig: Både och
Lösgodis eller choklad: Choklad, gärna belgisk!
Frukt eller grönsaker: Både och
Film eller serie: Film
Festa eller softa: Softa
Sommar eller vinter: Sommar för guds skull!!
Fredag eller lördag: Lördag
Ljus eller lampa: Ljus
Kärlek eller vänskap: Vänskap

Inga kommentarer: