måndag 19 maj 2008

Det är måndag morgon...

...och det är bara bra med Chloe! Tog mig upp 6.10 och den vanliga morgonrutinen satte igång, några höjdpunkter var proceduren med att välja kläder och även insmörjning med Lavera brun utan sol! Man ser alltid så fräsch ut när man använt den, har applicerat den på valda delar av kroppen hela vintern och kommer att fortsätta med det även in på sommaren.

Megan jag har en känsla av att du haft det underbart med din man i södern, låter som att ni gjord en massa roliga och mysiga saker, har ju fått dina sms och mms med rapporter och det är så kul! I helgen har jag ju som du vet varit hos dina barn och varit med dem och hämtat kraft. Ett gymbesök hanns också med i lördags, det kändes bra. Det funkar helt okej med att bo med karln, det viktiga i detta är ju att beslutet om separation är fattat och att vi har en plan för försäljning, flytt och annat. I söndags var jag hos mamma och pappa och det gick bra, vi pratade om separation och om ny lägenhet, de förstår och försöker inte påverka mig till att göra på något annat sätt.

Nu till lite roligare saker! Provokativ som man är, så har idag den rosa lilla koftan tagits på och det nyfärgade håret är utsläppt för maximal effekt! Jävlar vad Tints of Nature är bra, den bästa färg jag använt och det märks verkligen på håret att den är skonsam. Ett svart lite lösare spetslinne har också tagits på, samt även mörka jeans från Guess och svart seglarsko därtill. När jag promenerade Valhallavägen med solglasögonen på så gloddes det, gråa möss utan den minsta tillstymmelse till smink tittade förskrämt som om man kom från en annan värld eller så. Ha ha det är så kul Megan, du vet ju precis vad jag menar!!

Återkommer under dagen med mer!
Kram Chloe

Inga kommentarer: