onsdag 2 juli 2008

Hello hello!

Kära Megan och alla läsare, som du vet är jag hemma och krasslig med ögoninfektion, inte alls kul! Idag har jag inte gjort speciellt mycket, surfat, städat lite och nu kände jag att det var dags för lite bloggande!
De senaste dagarna har präglats av fixande inför fotograferingen av vår lägenhet. Vi ska styla och fixa så att det blir superba bilder. Fotografen som kommer nästa vecka har bl.a jobbat för Ralph Lauren så bilderna kommer säkert att bli jättebra! Och Megan, om allt går vägen så är lägenheten såld om en månad, gud så spännande!

Detta med det stora frihetsbehovet som man har, det är något som jag tänker mycket på. Det ska bli så skönt att få bestämma och styra över mitt nya liv som startar någon gång i höst. Som du vet har jag köpt en första sak till min framtida lägenhet, en fin segelbåt som antingen ska stå i ett fönster eller någon annanstans. Är mycket inspirerad av västkuststilen som inredningsstil, älskar ju havet så det kommer att bli många nya saker, stora som små, som har en sådan prägel.

Lite senare idag ska jag möta föredettingen och vi ska gå och handla lite smågrejer till lägenheten inför fotograferingen. Blir skönt att komma ut lite, dock är det inte tal om någon make up, jo ögonbrynen ska ju piffas till och solpuder/rouge ska appliceras, men något annat blir det inte. Tur att man är solbränd så att man inte ser för jävlig ut, räcker med att ögonen är röda och små, haha!

Kommer inte ihåg om jag berättade för dig, men föredettingens bror med familj planerar att ha en grillfest om ett par veckor, och då är jag och föredettingen inbjudna och även föredettingens föräldrar. Dessa föräldrar har ju svårt att acceptera/förstå att vi ska separera och just därför ska det bli intressant att se hur de reagerar när de får veta att jag också kommer på grillfesten! Föredettingens bror och hans familj blir det kul att träffa, så jag ser fram emot denna afton av flera anledningar! Får se vad det blir för outfit, är det varmt så blir det givetvis klänning eller kjol och väl valda smycken, ja det är ett tag tills dess så jag har tid att fundera över det. Behöver jag nämna att provokation är ett av ledorden för denna kväll? :-)

Nej nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch!
Kramar Chloe

Inga kommentarer: