måndag 21 juli 2008

En ny vecka är här!

Idag är det lite segt ska jag säga dig Megan, la mig alldeles för sent så jag var som en zombie i morse ha ha!
Tänkte skriva lite om detta med allt som kretsar i huvudet, dvs flytt, försäljning, ny lägenhet, våra planer Megan, och det stora modeintresset man har. Ibland blir det mycket att tänka på och då är det väldigt skönt att läsa en bok och komma på helt andra tankar, eller gå till gymmet för en genomkörare. Igår tränade jag efter vår fantastiska lunch, ett glas rosévin funkade väldigt bra som bränsle inför träningen, eller nej det gjorde nog varken till eller från! En rolig dag på stan var det i alla fall och vi gjorde en del fina fynd på NK också, bilder kom sedan via mms, ja du vet vad jag menar ha ha!

Här kan man se desserten som vi åt, nämligen brownies med glass och chokladsås. På första bilden skymtar man ett glas utsökt rosévin samt en exklusivt manikyrerad hand tillhörande Megan. Den andra bilden är en närstudie av anrättningen.







Och så bjuder jag på en del av min outfit idag, en skapelse från Filippa K:

Ha det så bra alla!
Kram Chloe

Inga kommentarer: