tisdag 15 juli 2008

Tisdag!

Idag for jag upp med tuppen kl. 6.15, slängde på mig träningskläderna och tog en timmes powerwalk! Finns inget bättre sätt att starta upp dagen, man får energi som räcker långt in på kvällen. Passar på att ta dessa powerwalks oftar nu när det är så lugnt på jobbet, då gör det inget om jag är lite sen de mornarna.
Sen tog jag vanliga promenaden till jobbet, fick många leenden från olika män på min väg mot kontoret, det är alltid uppskattat! På lunchen solade jag här utanför på gräsmattan, somnade till och med och hade svårt för att ta mig upp in på jobbet igen, så härligt att ligga i solen!

Megan, i morgon sker något, vars natur jag inte riktigt kan gå in på! Det enda jag vet med säkerhet är att något randigt ska bäras, det ska drickas vin och att stämningen kan bli något provokativ! Kanske även kan bli invigning av nya leggings, man vet aldrig.

Har fått en inbjudan att åka med min väninna Lena till Mariehamn på lördag och hälsa på hennes kusin som jobbar där över sommaren. Vi får se. Och idag eller i morgon ligger vår lägenhet ute på nätet, gud så spännande! Har svårt att riktigt koppla av när det händer så mycket i livet och i omgivningen. Men det känns bra i alla fall!
Det var allt för denna gång.
Puss & kram Chloe

Inga kommentarer: