tisdag 8 juli 2008

Snart rullar miljonerna in...

...och strax därefter rullar de ut igen..!
Jag syftar såklart på att min och föredettingens lägenhet snart ska säljas, och nya lägenheter ska köpas! Idag var mäklaren och en fotograf hemma hos oss och snart ska vi få se bilderna samt ett utkast till annonsen som ska ligga ute på nätet. Vad spännande det ska bli att se hur bilderna blev! Kan ju säga att jag är VÄLDIGT less på att städa och fixa och styla, vilket vi gjort de senaste dagarna. Skönt att det är gjort nu! Ikväll ska jag bara ta det lugnt, måla naglar, ta fotbad och packa in håret, koppla av helt enkelt.

Åh Megan, på söndag har jag ju fått äran att ta hand om dina kattbarn, det ser jag fram emot, det var några veckor sen sist! Jag har en kollega här på jobbet som inte har några barn men älskar djur har en sån fin bild på sin katt (den är inte i livet idag) på sitt skrivbord. Hon hade katten i 14 år, en jättefin kattflicka som hon såg som sitt barn. Jag tycker att det är en sund inställning, man behöver inte skaffa barn, ett djur kan fylla den platsen i stället, och jag skulle direkt välja att ha ett djur framför att ha ett barn. Men det är jag det, en livsbejakande person som sätter högt värde på sin frihet! Vänner, välbefinnande och frihet betyder mest, eller hur Megan!
Puss och kram, Chloe...

Inga kommentarer: