söndag 6 juli 2008

Megan söndags filosoferar...

Hallo Chloe och alla andra!

Idag är det Söndag, jag har för ovanlighetens skull varit ledig hela helgen, skönt. Skulle jobbat igår men bytte bort den skönt, kände för att ha en ledig helg nu. I går sov jag till halv tio, mycket ovanligt för att vara Megan kan jag säga, jag är en rastlös morgonpigg (oftast) själ som brukar studsa upp tidigt även lediga dagar men jag erkänner att det är rätt skönt att sova ut ibland.

Tog även en lång promenad ner till stan igår för att hämta lite saker på jobbet och pratade med tjejerna där. Sen hade jag tid hos min nagel fixar tjej och det tog några timmar så nu är klorna lite kortare och jätte fräscha igen, denna gång valde jag off white istället för kritvit fransk manikyr. Jag är helt och hållet beroende av att fixa mina naglar på salong en gång i månaden, jag tycker man känner sig så mkt finare med snygga naglar, dessutom är hon som gör dom jätte jätte duktig.
Jag tittar även mycket på andras händer och det finns väl inget värre än avbitna smutsiga naglar, då spelar det ju ingen roll hur snygg man är i övrigt, jag tror du håller med mig Chloe... Ja vad hände mer igår då, typ inget särskilt jag promenerade hem efter nagel fixandet och åt lite mat här hemma och sen blev det bara lugn tv kväll. Somnade väl vid elva tiden nånting.

Idag är det Söndag och det har varit en lugn hemma dag, tog i och för sig en promenad här på söder idag också sen handlade jag mat och gick hem och åt. Nu sitter jag och fixar lite med mina smycken, måste sortera lite då och då bland juvelerna. Förresten tack för senast Chloe, gud vad kul vi hade på stamstället inne i stan som vanligt, och diskussionerna med präst kvinnan var mkt givande, tänk vilket sammanträffande ha ha.

Chloe, hoppas lägenhets städningen gått bra i helgen och att du mår bra, vad kul det ska bli när du får egen lägenhet, finns inget roligare än att inreda och fixa som man själv vill ha det. Du kommer att hitta kraft där, det vet jag. För övrigt sitter jag med hårfärg tints of nature nr 10 xl i huvudet nu så jag måste skölja ur det nu . Ha en skön kväll vi hörs och ses snart

puss kram Megan la bella donna

Inga kommentarer: