onsdag 9 juli 2008

Onsdag!

Inleder med en statusrapport för Chloe:

Humör: Är på mycket gott humör idag i solen, trots att jag jobbar!
Bra att: Mitt öga läkt och jag kan ha linser igen, hurra!
Klädval: Ny topp med blombroderier, stuprörsjeans och silverballerina
Smycken: Oh ja, Guessklockan som alltid och guldring med pärla på vänster arm och hand samt Good Charmaarmband (som jag ju fått av dig kära Megan) och rosenkvartsarmband på höger. I öronen hjärtan med Svarowskikristaller
Make up: Plommonlikaaktig ögonskugga från Lancome
Senaste köp: Cerat och hårtoppscreme igår på Yves Rochers rea
Dagsplaner: Jobba till kl 16, sen åka hem till mina föräldrar
Lunch: Hemlagad GI-pytt med fullkornspasta, lax och yoghurtsås samt grönsaker

Megan, vi har ju bestämt att vi ska ses på tisdag och ta oss ut någonstans, kanske någon uteservering i solen om vädret tillåter. Sitter redan i tankar som rör kläd- och smyckesval. Känns som att det kan bli något randigt med en kjol till om det känns rätt! Idag svepte jag för övrigt valhallavägen fram iförd solglasögon och med musik i öronen, såg en förskrämd varelse står och trycka längs väggen och då fick jag genast en idé om att man kanske ska starta upp en stylingverksamhet för att hjälpa kvinnor i nöd, dvs kvinnor i behov av lite rådgivning och tips vad gäller klädval, make up och hår. Det är höga tankar man har om sig själv haha, eller hur Megan! Jag tror att de flesta skulle känna ett nytt välbefinnande om de skulle göra det bästa av sitt utseende, man vet ju själv hur det är.

Det var allt jag hade att rapportera om för tillfället!
Kram Chloe

Inga kommentarer: