måndag 23 juni 2008

Megan har semester!!!!

HEJ CHLOE OCH ALLA ANDRA!

Det var ett bra tag sen nu, jag har semester och är nu inne på tredje veckan. Helt underbart att vara ledig, det är som att man får perspektiv på saker och ting när man är ledig. Vi var ju på Mallorca,karln och jag en vecka, kom hem förra tisdagen. Helt underbart, bara vara på den underbara ön . Vi åkte in till Palma flera gånger, vilken stad den har ju allt, ja du vet ju Chloe du brukar ju också besöka den stan. Vilket utbud av shopping, jag var som vanligt in i den underbara Farrutx butiken, vilken butik frun, bara accessoarer som skor, väskor, plånböcker och annat sobert. Ett par jätte snygga lila kilklacks skor fick följa med mig hem och något jag uppskattar är att t om påsarna är snygga, man får med en liten förvaringspåse i tyg till skorna, me like!!! Sen var det ju sol, bad, middagar ute, fotbolls em bland en massa skräniga tyskar på hotellet, förstår inte vad det är för fel på dessa gapiga tyskar, jaja hoppas verkligen dom åker ut i semin nu på onsd mot turkiet ha ha ha. Idag är det måndag och jag är i Malmö , vi firade midsommar här. Denna vecka kommer den efterlängtade lönen och då ska jag ut på shoppingrunda på rean, shoppade ju en odd molly klänning till 40 % rea på min favoritbutik här i Malmö i torsdags, jättekul för dom brukar inte rea ut odd molly så kraftfullt så ofta. Och som du vet är jag ju ett fan av Odd molly, Chloe, deras kläder passar mig så bra. I lördags var vi till köpenhamn över dagen och kollade lite, den staden är också underbar, vilken puls en riktig stor stad och så mkt shopping utbud att man blir helt matt ha ha ha. Denna gång shoppades det dock inte utan vi strosade runt lite och satt i Nyhavn och tog ett glas vin och kollade på folk, det är en upplevelse bara det. Jag älskar att sitta o kolla på folk det är så kul. Chloe jag saknar dig, vi ska verkligen hitta på ngt kul snart, en hotellbar i huvudstaden kommer att få ett besök snart, ska bli så kul att prata igenom saker och ting, planera vår kommande resa, lägenhetsköp mm. Idag är det lite mulet i Malmö men det gör inte mig någonting, jag ska fixa m lite saker här i lägenheten sen går vi troligen ut o äter ikväll.

Ha det jättebra hörs snart igen

PUSS KRAM MEGAN

Inga kommentarer: