torsdag 12 juni 2008

I´m back

Inspirationen till att skriva är tillbaka och det finns ett och annat att skriva om också! Sitter på jobbet och fixar med allt som ska göras här. I morse skedde ett under, jag var här redan 7.30 och det kändes jättebra, ska gå lite före fyra idag så har jag jobbat mina timmar för idag. Ska ju hem till dina katter Megan, och se till att de har allt de behöver! Finns inga finare djur än dem!

I morgon ska föredettingen passa några barn och blir då borta ända till lördag eftermiddag, ska bli jätteskönt att ha lägenheten för mig själv. Då ska jag passa på att testa att lägga upp lite outfitbilder, ska lära mig hur självutlösaren funkar på min kamera, och sen ska jag fota, fota, fota!! När jag har min egen lägenhet ska det blir ett regelbundet inslag i bloggen med outfits och annat som känns intressant.

Megan, av dina sms och bilder så förstår jag att ni har det super där nere i sydeuropa, vilket härligt liv med sobra middagar och vin och ligga på stranden i havsbrisen! Kan det bli bättre än så, nej jag tror inte det! När du kommer hem måste vi ses och gå igenom vad som hänt sista tiden, och till det dricka vin givetvis!

Idag ska jag kila ut på lunchen och kolla MQ:s rea, kanske man kan hitta något snyggt där! Behöver lite mer gå-ut-kläder. Om jag hittar något så lägger jag in bilder här i morgon.
Som vi pratade om förut så planerar jag att ta semesterdag/dagar när du är ledig så att vi kan hitta på något, kanske åka båt, kanske heldag på stan eller något annat. Och nästa vecka vill jag ses, saknar dig Megan!

Puss & kram Chloe

Inga kommentarer: