tisdag 27 januari 2009

Tisdag!

Det blev en riktigt bra tisdag det här, trots det gråa och trista vädret. Tog ledigt på förmiddagen för att gå och fixa naglarna, läget var akut då mina riktiga naglar börjat krypa fram, inte bra, eller hur Megan! :) Denna gång valde jag off-white på tipparna och aldrig har väl mina naglar varit så snygga som nu! Har haft kritvita tidigare men detta blev faktiskt bättre.

I´m very pleased!

Eftersom det tog sin tid att få naglarna tillfixade, bestämde jag mig för att ta resten av dagen ledigt också och det var ett bra beslut. Gick och kollade lite på reorna och fick för mig att jag skulle gå in på Gina Tricot, och det var en bra idé för där fyndade jag snygga jeans för 49:-, har varit på jakt efter precis såna jeans, lite ljusare i smal modell. Köpte även svarta tights som blir snygga till stickad klänning och stövlar. Så här ser jeansen ut i alla fall:


Så nu är jag alltså hemma istället för på jobbet, jätteskönt! Städade klädkammaren igår och kastade en massa gammalt som jag inte använder längre. Nu har jag en bra överblick över vad som finns därinne, bra på morgonen när snabba outfitbeslut ska fattas! :) Funderar på morgondagens outfit som kan komma att bli just svart stickad klänning med de nya tightsen till. Därtill någon kofta. Samt stövel. Megan, vore kul om du la ut bilder på dina blusköp för övrigt! Alltid lika intressant med nya inköp.

Puss & kram, Chloe

Inga kommentarer: