fredag 23 januari 2009

Fri!

Första dagen som totalt fri singel utan exman som bor hos mig. Hans lägenhet är klar och nu har jag äntligen min lägenhet helt för mig själv! Har städat grundligt idag, badrummet har skurats och köket också, och så har jag dammat och kopplat in TV:n i sovrummet. I morgon ska jag göra det sista, och även det allra roligaste i denna städprocess nämligen organisation av klädkammaren. Kläder, skor och handväskor ska organiseras på bästa sätt och min nya knallrosa matt ska in där också. Tur man bor på bara 35 kvadrat, hade blivit för jobbigt att städa mer än så! :)

Nya läsare ska nu få veta lite mer om mig, Chloe!

Vem är Chloe?
- En 33-årig andlig, positiv och nyfiken ganska nybliven singel som just gått igenom något av det jävligaste hittills, nämligen en separation. Men jag överlevde det med och har nu börjat gå vidare.

Vad gör hon?
- Jobbar med webb på ett företag där jag trivs jättebra. När jag inte jobbar så fixar jag gärna hemma, powerwalkar, sorterar mina smycken, spanar in mode på nätet och i butiker, har kul med min bästa bloggkollega Megan och så njuter jag av livet i stort.

Var bor hon?
- I Stockholm i en liten tvåa som köptes i somras.

Intressen?
- Resor, hemmafix, mode, smycken, skor, väskor, medialt, andligt, träning, mat med mera!

Övrigt av intresse?
- Älskar att dricka vin i sobra hotellbarer!

Strax ska jag kolla vidare på Let´s Dance!

Puss & kram Chloe

1 kommentar:

Madelen sa...

HEJ,
Tack för din kommentar! Vad kul att du skrev! Funderar så på vilka som är inne och läser. Hur/när hittade du förresten till min blogg? :)
//Madde