onsdag 28 januari 2009

Good morning från SKEUNE!




God morgon kära Chloe och alla andra!




Har sovit som en stock i natt, skönt att vakna utvilad, sitter här med en kopp kaffe och filosoferar. Har ju uppdaterat min garderob lite, det behövs verkligen, nästa köp blir nog ett par jeans, ska bara komma i form först! I helgen som var hade jag ledigt och gick ut och shoppade lite. Gick in i min favoritbutik Factory här i Malmö och det första jag hittade var en gammelrosa koftkavaj från Anna Holtblad, hur fin som helst och fantastisk kvalitet som vanligt m Holtblad, har sen tidigare en svart stickad klänning som jag är såå nöjd med.

Hittade även denna underbara skapelse, en rosa blus från min absoluta designer favorit Malene Birger, älskar hennes kläder, alltid kvinnliga med fina detaljer, jag tycker det är lite Jackie Kennedy känsla över dem, denna kommer att bli ljuvlig att ha nu i vår, älskar knapparna och volangen på ärmen. Jag har en svart blus från MB som jag använt hur mycket som helst och som fortfarande efter ett antal tvättar är i ett fantastiskt skick, så det är verkligen kvalitet.


I förrgår strosade jag på stan igen och då hittade jag en svart, underbar blus från Malene Birger, denna har lite ballongärm och i love it. Den fanns även i vitt, korall och lila men jag satsade på ett säkert kort, svart, det är alltid sobert och användbart året om. Denna blus har såna fina små bollar i ringningen, jättefina detaljer, så fint m ett tunt linne under.

Nu ska jag ta ett glas proviva , återkommer strax m fler bilder!

kram Megan


Inga kommentarer: