onsdag 7 januari 2009

Onsdag

Första arbetsdagen efter julledigheten avklarad, skönt! Var segt att komma ur sängen i morse men det gick, speciellt när jag kom att tänka på allt nytt jag shoppat, då var det lättare att komma upp kan jag ju säga!

Efter jobbet tog jag en promenad bort till NK och kollade deras rea. Är på jakt efter en handväska och på NK var det kaos med folk som rev och slet i det mesta. Gick igenom alla väskor som var på rean och det var mest Furla-väskor men ingen som föll mig i smaken. Fanns också en massa DKNY-väskor men de var i udda färger så det var inte aktuellt. Tog även en sväng upp och kollade kläderna men det var så hysteriskt så jag promenerade hem istället.

Nu sitter jag och går igenom mitt smyckeskrin och ska få lite ordning där i. Just nu ser det ut så här:

Nu ska jag kolla på Top Model på trean!
Puss & kram Chloe

2 kommentarer:

Anonym sa...

sv: ÅÅÅÅ! vilken tur att du inte sa vem det var som var vinnaren då, haha :D blev lite rädd där ett tag :)

Anonym sa...

Wow, vilken kul blogg! Tack för att ni tittade in till mig, på så sätt upptäckte jag er :-)