fredag 20 februari 2009

Lugn fredag i Stockholm



Idag har jag äntligen fått mina naglar fixade hos N. Det är de små detaljerna som gör det, det vet väl de flesta. Valde naturligt vitt och lätt lätt pärlemorskimmer på naglarna denna gång. Jag blev mycket nöjd i vanlig ordning:

Ikväll jag har tagit det lugnt, var inte hemma från nagelfixningen förrän vid halv åtta så jag slängde in en pizza i ugnen och la mig i soffan. Köpte med mig två tidningar hem; brittiska Elle och så Vecko-revyn, kul att ha lite läsning när man är hemma och slappar. Det var kul att prata med dig idag Megan, kul att planera inför besöket hos dig nästa vecka!

Ska snart göra mig i ordning och lägga mig och läsa och kolla på TV. I morgon tänkte jag starta dagen med en morgonpromenad, sen ska exmannen och jag till Ikea och lite andra ställen och kolla inredningsgrejer, blir kul. Men nu kallar sängen på mig!


Snart hoppar jag ur myskläderna och i sovstassen! Godnatt alla! Kram Chloe

Inga kommentarer: