måndag 23 februari 2009

Filmtajm

Idag snöar det här i Stockholm, jag tror det har snöat konstant hela helgen här faktiskt. Ganska mysigt faktiskt. Ikväll ska jag och några kollegor gå på en VIP-förhandsvisning av ”Män som hatar kvinnor”, ska bli kul att se den, har läst att den ska vara bra. Rapporterar mer sen om hur den var!

Igår kväll när jag var hemma och fixade så kom jag på att jag har ju en fuskpäls i källaren som jag fick av min ex-svärmor för några år sen. Den är svart med lite grått i, ska lägga in en bild ikväll när jag kommer hem. Hon köpte den till sig själv från Stockholms Modecenter från Filippa K:s provkollektion men tyckte sen inte att hon passade i den, så då fick jag den. Så idag tog jag pälsen och jag trivs så bra i den. En del stirrade på jobbet när jag gjorde entré, inte mig emot haha!

På fredag kommer jag ju ner till dig Megan, det har jag ju nämnt ett otal gånger här i bloggen. Gud så kul vi ska ha det! Ska minska ner lite på packlistan eftersom jag vet att jag nästan alltid packar för mycket. Tänk dig ögonblicket då jag stiger av på Malmö central och jag hoppas att du möter mig där då Megan annars vete fan vart jag tar vägen. Annars får jag skaffa en karta, det löser sig alltid! En lunch på Piccolo Mondo vore en perfekt inledning på mina två dygn i sydsverige!

Nu måste jag jobba lite så jag bloggar mer ikväll efter bion!

Kram Chloe

Inga kommentarer: