måndag 20 april 2009

Nu var det längesen...

Nu har våren kommit och det har hänt lite grejer här sen det uppdaterades sist! Tänkte skriva lite här nu innan det är dags för jobbmöte här.

Den största händelsen i mitt, Chloes, liv är att jag har börjat dejta! Förut sa jag ju jämt så fort nån frågade om dejtande, att jag skulle INTE dejta på flera år och så var det bara. Men nu så har det ändrats kan man säga! För snart en månad sedan träffade jag J (hur detta gick till berättar jag en annan gång) på en middagsdejt ute och det var en skitbra dejt, den hade allt kan man säga :D Efter det har vi träffats många gånger och det känns riktigt bra med honom. Nu är han på jobbresa och kommer hem i helgen, men det är väl bra att få längta lite också.

Sen innan J så hade jag ett par dejter med en annan kille men det var INTE rätt, han var skum och magkänslan sa nej till slut. Lika bra det!
Så nu är det en spännande fas jag är i.

I övrigt är det också bra här, våren har kommit och med detta har jag köpt ett par fantastiskt snygga Bvlgari-solglasögon av min kära vän Megan! Är så nöjd med solglasögonen, de bärs så fort solen tittar fram. Idag ska jag ha dem på mig när jag promenerar från jobbet till city. Ska kolla på vårkläder och skor idag, behöver uppdatera garderoben med vissa plagg. Rapport om det kommer!

Kram Chloe

Inga kommentarer: